Dzień dobry!

Dzień dobry! Budzę się. Otwieram oczy. Uśmiecham się. Zdaje sobie sprawę z tego, że nadszedł kolejny dzień mojego wspaniałego życia. Do...

Dzień dobry!

Budzę się. Otwieram oczy. Uśmiecham się. Zdaje sobie sprawę z tego, że nadszedł kolejny dzień mojego wspaniałego życia. Doceniam to. Przeciągam się. Wstaje. Idę zrobić śniadanie. Włączam muzykę. Jestem przepełniona szczęściem. Doceniam każdą chwile, delektuję się nią. Jem to co najbardziej lubię. Nastrajam się pozytywną energią, aby cały dzień był po prostu dobry. Idę pod prysznic, czuję jak woda orzeźwia i budzi moje ciało. Śpiewam głośno. Ubieram się w to co najbardziej lubię, Wychodzę z domu, wychodzę bo wiem, że spotka mnie dziś coś wspaniałego. To będzie dobry dzień! 


You Might Also Like

0 komentarze

Popularne posty

Flickr Images