Hi! It's me...Life Lover!

Whoever is happy will make other people happy too. Mogę szczerzę powiedzieć, że jestem szczęśliwym człowiekiem. Każdego dnia dziękuje Bogu...

Whoever is happy will make other people happy too.

Mogę szczerzę powiedzieć, że jestem szczęśliwym człowiekiem. Każdego dnia dziękuje Bogu za to co mam, za to co mogę doświadczać, za to czego jestem świadkiem i przede wszystkim za to jaka jestem. Każdego dnia zdaję sobie sprawę z tego jaką mam wspaniałą kochającą rodzinę i świetnych przyjaciół. Codziennie przepełnia mnie wdzięczność za to, że po prostu żyję. Każda chwila jest dla mnie ważna, każda chwila mnie czegoś uczy, każdy dzień wnosi coś nowego i pięknego. Jestem wielką szczęściarą, że zdaję sobie z tego wszystkiego sprawę, trwam w tym i chcę się tym wszystkim podzielić właśnie w Wami!


You Might Also Like

0 komentarze

Popularne posty

Flickr Images