Pentatonix lover.

Jakiś czas temu jeden z moich ulubionych zespołów Pentatonix wydał swój nowy singiel "Cant't sleep love" W związku z tym pos...

Jakiś czas temu jeden z moich ulubionych zespołów Pentatonix wydał swój nowy singiel "Cant't sleep love" W związku z tym postanowiłam napisać parę słów o tej grupie wokalistów. Ptx to pięcioosobowy amerykański zespół, który tworzy muzykę przeważnie używając tylko swoich głosów, rzadko kiedy posługują się instrumentami i to właśnie jest w nich wyjątkowe! Odkryłam ten zespół już pare lat temu na Youtube zanim jeszcze stali się sławni. Teraz mogę szczerze powiedzieć, że odkąd pierwszy raz wysłuchałam ich utworów na prawdę stali się profesjonalistami i rozwinęli się na wielką skale. Na początku śpiewali tylko covery a teraz sami nagrywają niesamowite kawałki! Ich najbardziej znaną piosenką jest ulepszona wersja Duft Punk za którą niedawno dostali nagrodę Grammy! A na kanale Youtube przekroczyła 140 milionów wyświetleń! Jestem z nich niesamowicie dumna! Cieszę się też, że miałam szansę usłyszeć ich na żywo na koncercie w Londynie! Mam wielką nadzieje, że kiedyś jeszcze będę miała szanse ich posłuchać, a może nawet poznać! Robicie niesamowitą robotę! Trzymam za was kciuki!





Koncert Pentatonix. Londyn




















You Might Also Like

0 komentarze

Popularne posty

Flickr Images