Spotkanie z Łukaszem Jakóbiakiem!

Parę tygodni temu dodałam post o fantastycznej osobowości jaką jest Łukasz Jakóbiak ! Mężczyzna ten jest świetnym dziennikarzem o naprawdę w...

Parę tygodni temu dodałam post o fantastycznej osobowości jaką jest Łukasz Jakóbiak! Mężczyzna ten jest świetnym dziennikarzem o naprawdę wielkiej charyźmie i wyjątkowym podejściu do życia! Oglądam z wielkim zaciekawieniem jego wywiady z polskimi jak i zagranicznymi gwiazdami na kanale "20m2 Łukasza". Zainteresował mnie swoim podejściem do pewnych spraw, dlatego postanowiłam wziąć udział w jednym z jego wykładów motywacyjnych z cyklu 20 wykładów "Znajdź siłę".





Naprawdę nie żałuje udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu! Wykład poruszał wiele zagadnień i przedstawiał inspirujące historie które miały zmotywować do działania, spełniania marzeń i osiągania swoich celów. Bardzo pozytywnie odebrałam wykład jak i całe spotkanie z panem Łukaszem! Było przede wszystkim bardzo kameralnie co umożliwiało rozmowę i zadawanie ważnych pytań na które Jakóbiak z przyjemnością i wielkim zaangażowaniem odpowiadał. Bardzo się cieszę, że osiągnęłam cel jakim było spotkanie tak wspaniałej osobowości ale także, że brałam udział w wykładzie, który na pewno wniesie wiele pozytywnych zmian w moje życie. 



Bardzo ważne jest wyznaczanie i spełnianie swoich małych jak i dużych celów i marzeń. Daje to ogromną satysfakcję oraz wielką dawkę energii do dalszych działań! Znajdźmy siłę i walczmy o swoje upragnione szczęśliwe życie!





You Might Also Like

0 komentarze

Popularne posty

Flickr Images