Little good things + friends = happiness

Motto mojego bloga brzmi:  "Spraw, aby każdy Twój dzień był wyjątkowy"   I staram się, aby codziennie działo się coś pozytywnego...

Motto mojego bloga brzmi: "Spraw, aby każdy Twój dzień był wyjątkowy" 
I staram się, aby codziennie działo się coś pozytywnego, motywującego, przyjemnego i inspirującego! Nawet jeśli to ma być mała rzecz!


Minęło już 25 dni od początku roku! U mnie działo się na prawdę wiele! Był świetny Sylwester! Studniówka! Ferie! a za 5 dni moje 19 urodziny! Wiem, że ten rok będzie przełomowy, że czeka mnie matura i studia ale także najdłuższe wakacje życia! Mam nadzieje, że będzie to wyjątkowy czas pełen cudownych przygód i pięknych chwil.






 Z początkiem roku przychodzą także nowe przemyślenia. Bardzo często zadajemy sobie pytania jak będzie wyglądał następny rok, co się wydarzy albo kogo będziemy mieli przyjemność poznać. Właśnie ! Jedną z ważniejszych wartości w życiu są ludzie którzy z całego serca życzą Tobie wszystkiego dobrego i którzy są przy Tobie w ważnych chwilach. Bez kochających nas osób nie bylibyśmy w stanie osiągnąć pewnych rzeczy. To oni sprawiają że nasze życie staje się kolorowe ciekawe i pełne dobroci.

Dobierajmy sobie przyjaciół którzy są w stanie poświecić dla nas wiele, takich na których możemy liczyć, którzy są szczerzy i po prostu nas kochają. Przeżyjmy kolejne lata w towarzystwie wartościowych osobowości od których mamy szanse się wiele nauczyć I przy których będziemy sobą, przy których będziemy po prostu szczęśliwi. Ja mam ogromne szczęście mieć takie osoby przy swoim boku. Prawdziwa przyjaźń na prawdę istnieje i jest bezcenna! Trzeba tylko o nią dbać, być lojalnym szczerym i kochającym.





Doceniajmy osoby które są obok. Należą się im brawa za wytrwałość. Nie musimy mieć setek kumpli którzy są bezwartościowi i fałszywi. Wystarczy nam rodzina i garstka przyjaciół którą możemy policzyć na palcach jednej reki, osób prawdziwych, dobrych i kochających. A gdy docenimy te osoby zaznamy pełni szczęścia. Liczę na to, że osoby które kocham będą przy mnie, gdy będę dokonywała ważnych decyzji i przeżywała piękne niezapomniane chwile w 2016 roku. Wam również tego życzę! Sprawmy, aby każdy dzień był wyjątkowy i spędzony w wyjątkowym towarzystwie! 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Świetna jesteś!!!!! :D:D

    http://loveloraslife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Flickr Images