Wielkanocny czas zmian!

Wysokie te rachunki, znowu pada, drogo w tym sklepie, za gorąco dzisiaj, niech już się ta szkoła skończy, jestem brzydka, znowu mróz na dwo...

Wysokie te rachunki, znowu pada, drogo w tym sklepie, za gorąco dzisiaj, niech już się ta szkoła skończy, jestem brzydka, znowu mróz na dworze, jestem beznadziejny, nienawidzę swojej pracy, brakuje mi sił, nie dogaduję się ze swoim mężem, jestem gruba, codziennie płacze, rozstałem się z dziewczyną, znowu muszę sprzątać, moje dzieci mnie wykończą, nie stać mnie na to, jestem nieszczęśliwa, nie mam pieniędzy, znowu zepsuł mi się samochód, paliwo podrożało, z żoną ciągle się kłócimy, karnet na siłownie mi się skończył, nie zalicze tego egzaminu...

Podsumowując...codziennie narzekamy.
Po co ? Co to nam daję ? Do czego prowadzi ?

Narzekając skupiamy uwagę tylko na negatywnych rzeczach. Powoduję to, że przyciągamy do siebie przykre i złe sytuacje, a nasze samopoczucie nie jest pozytywne.
Nasze negatywne postrzeganie świata, ciągłe mówienie i myślenie o naszych problemach powoduje, że te wszystkie męczące nas sprawy z dnia na dzień narastają. Z małej negatywnej myśli powstaje duża negatywna myśl, z której powstaje problem, który ma odzwierciedlenie w naszym życiu. W rezultacie myśląc negatywnie przyciągamy negatywne sytuacje.



 "Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat."  - Budda


Istnieje ogromna prawda w sentencji mówiącej, że stajemy się tym o czym myślimy. Niejednokrotnie przekonałam się na własnej skórze, że czarne scenariusze szybko i efektywnie się materializują i pojawiają w naszym życiu. Myślenie o problemach nie jest rozwiązaniem problemu, a raczej powoduje to jego powiększenie. Skutkuje to złym samopoczuciem, stresem i niepewnością. Problem należy szybko przeanalizować i znaleźć skuteczne rozwiązanie , a nie zastanawiać się skąd się wziął itd.

Nie lepiej by było skupić się tylko na tych pozytywnych aspektach naszego życia? Tylko o nich myśleć i żyć nimi ? Oczywiście wymaga to nauki, bo nie da się z dnia na dzień przestać myśleć o problemach. Jednakże jestem przekonana, że myśląc pozytywnie nasze życie stanie się piękniejsze a my staniemy się szczęśliwi!

Niewielu z nas zdaje sobie sprawę, że posiada coś co się nazywa "Mocą tworzenia". Jest to umiejętność, która pozwala nam tworzyć własne życie za pomocą myśli. Jeśli skupiamy całą uwagę na tym, żeby zdać maturę i robimy wszystko, żeby tę maturę zdać to oczywiste jest, że ją zdamy. Albo chcemy dostać podwyżkę i codziennie myślimy, ciężko pracujemy i robimy wszystko żeby tę podwyżkę dostać to pewnie prędzej czy później ją dostaniemy. Oczywiście pozytywne myśli należy poprzeć odpowiednią ilością działania i przepis na sukces gotowy! Myśląc negatywnie, o tym, że nie zdamy matury albo, że nie dostaniemy podwyżki, nie kupimy nowego samochodu, nie pogodzimy się z mężem, możemy być pewni, że nie zyskamy tego wszystkiego myśląc w negatywny sposób.

Sądzę, że czas Świąt Wielkanocnych jest idealnym momentem, aby zmienić swoje życie na lepsze! To czas zmiany twoich myśli na pozytywniejsze, to czas zmiany Ciebie i twojego wnętrza na szczęśliwsze!  Rodzinna atmosfera, uśmiechy na twarzy, odpoczynek od pracy , szkoły i innych poza domowych obowiązków pozwalają nam na refleksje, na zweryfikowanie, czy naszą głowę wypełniają myśli, które w sposób konstruktywny wpływają na nasze życie. Wykorzystajmy ten czas najlepiej jak możemy, wyciągając same interesujące wnioski!

You Might Also Like

0 komentarze

Popularne posty

Flickr Images