CEL

C.E.L. - Cała Energia Ludzi Po co to wszystko? Po co tak naprawdę idziesz codziennie do pracy albo do szkoły, po co to wszystko? Po co z...

C.E.L. - Cała Energia Ludzi

Po co to wszystko? Po co tak naprawdę idziesz codziennie do pracy albo do szkoły, po co to wszystko? Po co zarabiasz pieniądze? Po co się rozwijasz i zdobywasz wiedzę? Bo tak trzeba? Może niektórzy tak myślą, ale dla mnie to coś znacznie więcej. Pieniądze są środkiem, drogą. To samo z wiedzą, która ma być tylko środkiem transportu. Te dwie rzeczy, które łączą się jeszcze ze wszystkim co robisz dla swojego rozwoju to droga to spełnienia celu. Wyjazdu, wymarzonej pracy, idealnej kobiety, sportowego samochodu, czy willi z basenem. Ja nie żyję dla samej myśli o tych marzeniach i celach.

 

NAJLEPSZYM uczuciem na świecie jest ten niesamowity dreszczyk emocji, który Cię ogarnia kiedy zbliżasz się do spełnienia kolejnej rzeczy z listy. Czujesz jak wypełnia Cię radość, energia i nieposkromione szczęście. A kiedy marzenie  spełnisz to już wiesz,że tylko wyznaczając sobie kolejne będziesz miał po co żyć, bo to właśnie one nas napędzają, na nie wykorzystujemy całą energię i po ich spełnieniu , znając poczucie satysfakcji wiemy, że możemy wszystko. Znam to uczucie i wiem, że całą moją energię przeznaczę na to, żeby poczuć je znowu. A Ty, na co przeznaczysz swoją energię?

 

Przesyłam Wam POZYTYWNĄ ENERGIE ziomki! Dobrego piątku! Piona! 

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Pozytywna energia od pozytywnej Kobiety :D Chodzący motywator :D Zawsze ceniłem i będę cenił tą cechę. Pozdrowienia z Poznania :) piąteczka

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

Flickr Images