365 WYJĄTKOWYCH DNI

Dziś mija rok odkąd zaczęłam największą przygodę w swoim życiu! Dokładnie 365 dni temu przeprowadziłam się do Londynu! Zawsze chciałam ży...

Dziś mija rok odkąd zaczęłam największą przygodę w swoim życiu! Dokładnie 365 dni temu przeprowadziłam się do Londynu!


Zawsze chciałam żyć pełną piersią i korzystać z życia jak tylko się da! Nie widziałam swojej przyszłości w Gnieźnie. Wiedziałam, że zostając tam czy przeprowadzając się chociażby do większego miasta w Polsce, nie byłabym w stanie realizować swoich planów. Moim celem było polecieć w świat, podróżować, realizować siebie i inwestować w samorozwój i swoją przyszłość a Londyn, jak wiemy, zdecydowanie otwiera drzwi na świat! Chciałam przy tym zrezygnować ze środków finansowych rodziców, żeby móc wszystko zawdzięczać tylko i wyłącznie sobie i być w pełni niezależną. Podjęłam najcięższą decyzję swoim w życiu. Polecieć ponad tysiąc kilometrów od domu, przyjaciół, rodziny i zacząć żyć na własną rękę. Od zawszę chciałam w pełni decydować o tym wszystkim, co się dzieje dookoła mnie i teraz, gdy na wszystko pracuje sama w końcu mogę powiedzieć, że warto było wziąć przysłowiowego byka za rogi i robić wszystko, aby moje życie wyglądało tak jak sobie zaplanowałam.




















Dokładnie 15 czerwca 2016 roku zaczął się najlepszy i zarazem najintensywniejszy czas w moim życiu! Co się wydarzyło ? Wiele! Bywało trudno, ale dzięki temu wyjazdowi nauczyłam się wiele odpowiedzialności, samodyscypliny, upartości w dążeniu do wyznaczonych celów i spełniłam kilka swoich marzeń.



W ciągu  tych 365 dni spotkałam naprawdę wiele niesamowitych ludzi i nawiązałam relacje z ludźmi z całego świata. Zwiedziłam cały Londyn i bywałam w miejscach, o których zawsze marzyłam. Poznałam ludzi biznesu, od których mam szansę się uczyć. Miałam okazje stać przy samej scenie na koncercie mojej inspiracji którą jest Beyonce. Poleciałam na swoje 20 urodziny do Barcelony. Bawiłam się w najlepszych klubach. Czerpałam wiedzę na konferencji Czas Kobiet poznając tam chodzącą motywacje - Beatę Pawlikowską. Zwiedziłam piękny Mediolan. Zostałam oblana szampanem przez Tinie Tempah podczas jednego z jego koncertów. Poleciałam na Ibizę. Jadłam kolacje imieninową na 40 piętrze wieżowca. Poznałam Amy Adams. Tańczyłam na koncercie Zary Larsson, byłam na fajnych festiwalach, przeżyłam wiele przygód i niezapomnianych momentów...Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność! A wiecie co jest najlepsze ? Ze przeżyłam to wszystko w ciągu ostatnich 365 dni!

Piszę ten post głównie po to, aby był on motywacją i inspiracją dla osób, które nie wiedzą co mają zrobić ze swoim życiem. Wiem, że wśród wielu z Was są osoby, które boją się zaryzykować, albo tkwią w niezmieniającej się codzienności nie wiedząc jak się z niej uwolnić.



Życie mamy jedno i trzeba walczyć o to, aby każdy dzień był w jakiś sposób wyjątkowy!

Wiem, łatwo mówić, gorzej zrobić. Ale uwierzcie mi, że wszystko jest do zrealizowania! Trzeba tylko podjąć konkretną decyzję, wierzyć, że się uda, myśleć pozytywnie i ciężko pracować! A przy tym doceniać to co się ma i cieszyć się dosłownie wszystkim!



Moim celem było korzystać. Korzystać z życia będąc zależna tylko i wyłącznie od siebie! Udało się!

Może twoim marzeniem jest odwiedzić Stany Zjednoczone ? Poznać jakąś osobę ? Założyć swoją własną firmę ? Pojechać w podróż dookoła świata ? Napisać książkę ? Zrób to.

Musisz tylko podjąć KONKRETNĄ DECYZJĘ, ZAPLANOWAĆ choć w małym stopniu jak zrealizujesz swój cel, WIERZYĆ, ŻE SIĘ UDA, MYŚLEĆ POZYTYWNIE o swoim celu, o swoim życiu, o wszystkim co cię otacza. Bo jak wiemy z negatywnego myślenia nie wyniknie nic pozytywnego. I CIĘŻKO PRACOWAĆ, aby osiągnąć swój CEL!

Nie bój się.

JESTEŚ W STANIE OSIĄGNĄĆ WSZYSTKO!

Wiecie co jest najlepsze ? Że to dopiero początek! Oczywistym jest,  że w nowym miejscu pierwsze miesiące są najcięższe i najbardziej wymagające. Ja mam to za sobą. Dlatego wiem, że teraz rozwinę jeszcze bardziej skrzydła i za rok napiszę o mnóstwu kolejnych spełnionych marzeniach i niezapomnianych wspomnieniach. Co konkretnie to będzie? Sama do końca nie wiem. Tak jak w tym roku, prawdopodobnie wiele z tych przygód będzie spontanicznych i niezaplanowanych. To właśnie sprawia , że poziom mojej ekscytacji i motywacji na najbliższe miesiące jest większy niż kiedykolwiek. Pracujcie ciężko i spełniajcie marzenia ziomki, bo WARTO!


You Might Also Like

0 komentarze

Popularne posty

Flickr Images